شریفی زارچی، استاد اخراجی دانشگاه صنعتی شریف از بازگشت خود به این دانشگاه خبر داد.

شریفی زارچی، استاد اخراجی دانشگاه شریف با انتشار نوشته‌ای در یکی از شبکه‌های اجتماعی از بازگشت خود به این دانشگاه خبر داد.

 سعید بهزادی‌پور، دبیر هیئت اجرایی جذب اساتید دانشگاه شریف پیش‌تر در توضیح این قطع همکاری گفته بود: اساتیدی که به‌ صورت پیمانی همکاریشان با دانشگاه شروع می‌شود تا مدت ۵ سال فرصت دارند که برای تبدیل وضعیت استخدامی خود از پیمانی به رسمی آزمایشی اقدام کنند و پس از این مهلت، عضو هیئت علمی باید درخواست تمدید عضویت پیمانی بدهد که تحت شرایطی قابل پذیرش خواهد بود.

به گفته او، مهلت پنج ساله قرارداد پیمانی دکتر شریفی‌زارچی به‌عنوان استادیار پیمانی دانشگاه، بهمن‌۱۴۰۰ به پایان رسیده و اقدامی در راستای ادامه همکاری انجام نشده بود.

شریفی زارچی با اعلام خبر بازگشت خود به دانشگاه شریف در صفحه‌اش نوشته است: بازگشت من به دانشگاه شریف قطعی شد و پس از یک سال وقفه، از ترم پاییز درس خواهم داد. خداوند را به خاطر خدمت به مردم عزیز ایران شکر می‌کنم. از حمایت جامعه‌ دانشگاهی به خصوص همکارانم در شریف و دانشجویان عزیز سراسر ایران سپاس‌گزارم. پیگیر بازگشت سایر همکارانم خواهم بود.

علی شریفی زارچی دانش‌آموخته‌ کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف و دکتری بیوانفورماتیک از دانشگاه تهران است و در شهریور ۱۴۰۲ از دانشگاه اخراج شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
افراطگرایی = محکوم به نابودی
آخرین اخبار