نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق روستایی این شهرستان ها تاکید کرد.

عبدالهی در آیین کلنگ‌زنی دکل مخابراتی روستای شاهوردی قشلاق گفت: روستا‌های اهر و هریس هم از لحاظ اینترنت و هم آنتن‌دهی تلفن همراه از زیرساخت‌ها محروم هستند همین موضوع را با وزیر جدید ارتباطات مطرح کردم و درخواست کردم تا از تکنولوژی‌های روز در گسترش شبکه اینترنت همراه و تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه استفاده شود.

 عبدالهی گفت: به وزیر ارتباطات دولت سیزدهم گفتم که مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در محدوده‌هایی از بزرگراه اهر-تبریز نه تنها بهبود نیافته بلکه وضعیت پوشش آنتن وخیم‌تر شده است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از توجه شرکت زیرساخت‌های ارتباطات در پوشش شبکه اینترنت و آنتن‌دهی تلفن همراه در مناطق روستایی ابراز داشت: برخی از جوانان روستایی کسب و کار اینترنتی راه‌انداخته‌اند و یا در حال راه‌اندازی هستند که می‌بایست با تقویت زیرساخت‌های ارتباطی از این جوانان حمایت کنیم.

گفتنی است همزمان با گرامیداشت هفته‌ دولت سایت مخابراتی روستای شاهوردی قشلاق با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و طرح اینترنت پرسرعت خانگی روستای ریحال با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.