ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره): گزارشی از واریزی‌های متقاضیان برای بررسی و جمع بندی، تهیه و نظر نهایی به این ستاد ارسال شود.

جلسه قرارگاه نهضت ملی مسکن استان مرکزی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، فرماندار دلیجان، مدیر کل راه وشهرسازی استان، پیمانکاران، نمایندگان بانک‌های عامل و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برگزارشد. 

عباس یوسف زاده مدیر کل راه وشهرسازی استان مرکزی در این جلسه گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پروژه‌های شهر ساوه تعدیل‌ها را محاسبه و به این اداره کل ارسال نموده است که مورد تایید نیست.

او افزود: مقرر شده است گزارشی از واریزی‌های متقاضیان جهت بررسی و جمع بندی تهیه و نظر نهایی اعلام شود.

مدیر کل راه وشهر سازی استان ادامه داد: روند تقسیط واحد‌های پروژه ۹۸۰ واحدی شهید بهشتی شهر ساوه و بررسی نقشه‌های پروژه ۱۲۰ هکتاری این شهر نیز در حال انجام است.

در این جلسه فرماندار دلیجان مشکلات نهضت ملی مسکن در این شهر را بیان و مقرر شد طی جلسه‌ای با حضور مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این مشکلات بررسی و مورد کارشناسی قرار گیرد. 

مشکلات نهضت ملی مسکن پروژه کوی سردار سلیمانی و ۸۱۱۲ واحدی شهر اراک، همچنین مشکلات نهضت ملی مسکن در شهر‌های جدید امیرکبیر و مهاجران نیز از جمله موارد مطرح شده این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.