رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: وضعیت کشتی استان قم نسبت به قبل بهتر شده و در تلاش هستیم سالن‌های بیشتری را تحویل و توسعه دهیم.

علی عبدی به مناسبت ۵ شهریورماه روز کشتی گفت: خوشبختانه وضعیت کشتی در استان قم در طول ده ماهه اخیر نسبت به قبل بهتر شده است با توجه به برگزاری دو انتخابات مجلس و ریاست جمهوری وعده‌های مسئولین در راستای تامین سالن‌های مورد نیاز عملی نشده است.

رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه خرید تجهیزات داوری جهت برگزاری بهتر مسابقات انجام شده است، تصریح کرد: سالنی را با هماهنگی از بسیج جهت پیشرفت و اعتلا کشتی در پردیسان تحویل گرفتیم و تشک و دیگر وسایل جهت این سالن خریداری گردید و مربی‌هایی هم جهت تمرین دادن در این سالن گذاشته‌ایم.

عبدی با بیان اینکه پیگیر اضافه کردن سالن‌های دیگری برای کشتی هستیم، گفت: پردیسان دارای استعداد‌های فراوانی است که می‌تواند قهرمان جهان و المپیک تحویل دهد.

 رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به اینکه تعداد ۲ هزار کشتی گیر در سطح استان را به ۳ هزار و ۲۰۰ نفر رسانده ایم، ادامه داد: سالن غلامپور که راکد مانده بود را از شهرداری تحویل گرفته و با هزینه ۵۰۰ میلیون تومانی ترمیم، رونق و توسعه دادیم.

عبدی تصریح کرد: برگزاری مسابقات گزینشی المپیک و قهرمانی کشوری نوجوانان فرنگی در قم و حضور قهرمانان جهان و المپیک در استان و نایب قهرمانی تیمی کشتی‌گیران نوجوان قم و چهارمی تیمی بزرگسالان به عنوان دستاورد میزبانی این مسابقات، درخشش نوجوانان و بزرگسالان استان در سطح بین المللی و آسیایی و جهانی بوده است.

 رئیس هیئت کشتی استان قم ضمن تاکید بر اینکه برگزاری اردوی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان به میزبانی قم با هزینه‌ای بالغ بر حدود ۶ میلیارد تومان بوده است، افزود: طی مراسمی از مدال آوران و زحمت‌کشان کشتی استان تقدیر به عمل خواهد آمد، معتقدم حمایت مالی تاثیر زیادی بر انگیزه ورزشکاران و رشد کشتی استان دارد و لذا اقداماتی در راستا انجام دادیم.

عبدی اعلام کرد: با نبود سالن‌های کافی جهت انجام مسابقات و تمرین کشتی گیران، عدم همکاری برخی از مسئولین استان با هیئت، عدم حضور اسپانسر جهت همکاری و حضور اسپانسر‌های استان قم در سایر استان‌ها مواجه هستیم، تا به امروز کمکی از هیچ سازمانی دریافت نکردیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم در پایان  یادآورشد: قم صددرصد ظرفیت میزبانی برای مسابقات کشتی کشور را دارد، اما همیشه عدم داشتن سالن مناسب با ظرفیت بیشتر باعث مشکلاتی در برگزاری خوب این میزبانی‌ها بوده که قول‌هایی توسط برخی از مسئولین استان داده شده که هنوز عملی نشده است.

برچسب ها: هیئت کشتی قم ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار