مدیر کل راهداری استان اردبیل از بهره برداری و عملیات اجرایی ۷۸ پروژه راهداری استان اردبیل در هفته دولت خبر داد.

کلیم اله وثوقی امروز در آیین افتتاح راه روستایی بریس-سقزچی شهرستان نمین با بیان اینکه اعتبارات برخی از این پروژه‌ها از محل منابع ملی و همچنین برخی دیگر استانی تامین شده است، گفت: از این تعداد ۳۸ پروژه در این هفته به بهره برداری رسید و تقدیم مردم استان اردبیل شد و عملیات اجرایی ۴۰ پروژه دیگر نیز آغاز شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اعتبار پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت را پنج هزار و۷۵۴میلیار ریال برشمرد و افزود: اعتبار پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز شده ۹ هزار و ۳۱ میلیارد ریال است که از این میزان ۱۲ پروژه مربوط به راه‌های روستایی است.
او از افتتاح ۱۱۴ کیلومتر پروژه لکه‌گیری و آسفالت در محور تونل حیران- آقچای، اردبیل - تونل حیران، سه راهی سرعین –نیر-سراب، اردبیل-سرچم، اردبیل - مشگین‌شهر، محور پاراقشلاق-گوشلو، روستای آلنی –ییجق، راه‌های روستایی مرادلو-امیرکندی، بیجق- آقدرق، آقجه‌لو -قینرجه و ساطی، محور بیله سوار-بابک در این هفته خبر داد.
وثوقی گفت: تعریض و بهسازی ۲۴ کیلومتر از محور گرمی- موران و محور عزیزکندی آج اشمه از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید.
به گفته او، تعمیرات و اجرای ۶ دستگاه از قرنیز پل‌‍های محور نیر – سراب، احداث یک دستگاه پل دوم تخریب شده محور سرو آغاجی شهرستان انگوت، احداث یک دستگاه آبرو باکسی روستای میکائیل دره سی شهرستان گرمی، اجرای یک دستگاه نرده و قرنیز پل گنجگاه، ایمن سازی و اجرای یک دستگاه رمپ ورود و خروج تقاطع روستای ساری قشلاق (نقطه پرتصادف) و اجرای ۱دستگاه روشنایی داخل روستای اجیرلو از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در هفته دولت امسال است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل همچنین افزود: احداث دو دستگاه آبرو باکسی روستای گوده کهریز شهرستان مشگین شهر، پروژه تکمیل، ایمن سازی و روکش آسفالت محور مشگین شهر- قینرجه –موئیل، بهسازی و آسفالت محور نرقشلاقی – زیوه، عنبران و راه روستایی جید، محور کارخانه سیمان پیله رود، اصلاح مقطع حادثه خیز اردبیل- ارجستان-سرعین و پروژه آسفالت اصلاح نقاط حادثه خیز شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز از دیگر پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.