مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: کارشناسان مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آبفا به صورت ۲۴ ساعته با هدف نظارت بر کیفیت آب آشامیدنی زائران، در پایانه مرزی خسروی مستقر هستند.

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: در راستای تضمین کیفیت آب شرب سامانه گندزدایی در مخزن خسروی نصب و را اندازی شده است.

وی اظهار کرد: روزانه حدود ۷۰ آزمایش کلرسنجی و کدورت‌سنجی و ۱۴ آزمایش میکروبی از شبکه آبرسانی و مخازن آب مواکب در پایانه مرزی خسروی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمانشاه عنوان کرد: به منظور اطمینان از بهداشت آب شرب زائرین در مرز خسروی نمونه برداران و کارشناسان آب در شهرهای میزبان زوار اربعین به صورت مستمر حضور داشتند.

داودی تصریح کرد: پایش بهداشت آب به ویژه میزان کلر آزاد باقی مانده در شبکه های توزیع آب شرب مواکب، مخازن ذخیره آب، آب سردکن ها، سرویس های بهداشتی در پایانه های مرزی، نمونه برداری میکروبی روزانه، پایش مستمر مخازن بین راهی و تعبیه شده در مواکب از بدو ورود به استان کرمانشاه تا نقطه صفر مرزی و همچنین بازدید مشترک با همکاران مراکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی از مهم ترین کارهای روزانه کارشناسان این شرکت در ایام اربعین بوده است.

برچسب ها: کیفیت آب ، مرز خسروی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.