بمناسبت هفته دولت ۸ طرح تامین و توزیع برق و توسعه و اصلاح شبکه در هرمزگان به بهره‌برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: در هفته ۸  طرح‌ با سرمایه گذاری ۹ هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری می رسد.

 محمد کریمی افزود: این طرح ها شامل ۷۹ هزار و ۶۳۹ متر شبکه فشار ضعیف هوایی با سرمایه گذاری ۹۹۹ هزار و ۴۶۹ میلیون ریال، ۲۸ هزار و ۴۰ متر شبکه فشار ضعیف زمینی با سرمایه گذاری ۹۱۰ هزار و ۴۵۹ میلیون ریال و ۱۳۶ هزار و ۳۳۴ متر شبکه فشار متوسط هوایی با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۹۴ میلیارد ریال است.

وی گفت: ۱۶ هزار و ۳۵۸ متر شبکه فشار متوسط زمینی با سرمایه گذاری بیش از ۶۸۰ هزار میلیون ریال، احداث ۲۲۴ دستگاه پست هوایی با سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال و بهره برداری از ۱۸ دستگاه پست زمینی با سرمایه گذاری بیش از ۵۷۲ هزار میلیون ریال از دیگر طرح ها است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: طرح‌های ساماندهی، تعویض و توسعه سه هزار و ۷۱۴ دستگاه چراغ روشنایی معابر با سرمایه گذاری ۲۲۲ هزار و ۸۴۰ میلیون ریال در بندرعباس و دیگر شهرستان‌ها و بنادر استان به بهره برداری می‌رسد.

کریمی افزود: با تعمیر اساسی چهار دستگاه مولد ۲.۵ مگاواتی در جزیره تنب بزرگ با سرمایه گذاری ۱۲۰ هزار میلیون ریال، گام دیگری به سمت پایداری شبکه و تامین و توزیع برق بهینه و پایدار در جزایر استان نزدیک می‌شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.