در پارکینگ مرز چذابه تا کنون ۷۵ دصد از خودرو‌ها از پارکینگ‌ها خارج شدند و تنها ۲۵ درصد باقی مانده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی خوزستان گفت: در حوزه تبلیغات محیطی در دو مرز بیش از ۸۰۰ متر بنر با هدف آگاه‌سازی زائران و با موضوعات پیشگیری از سرقت، گذرنامه و توصیه‌های لازم به زائران چاپ و در مسیر تردد آنها در هر دو مرز نصب گردید.

سرهنگ حکیم عبداللهی می گوید: از اول ماه صفر با هماهنگی‌های فرماندهی انتظامی استان خوزستان برنامه‌ریزی متنوعی در حوزه‌های مختلف اربعین، چون انتظام بخشی، ترافیکی، مرزبانی و .. پیش بینی شد و به حمدالله این برنامه‌ها به نحو بسیار مطلوبی پیش رفت.

 وی ضمن ارائه تمامی آمار‌های مربوط به ورود و خروج زائران ایرانی و خارجی در هر دو مرز در خصوص پارکینگ‌ها اظهار داشت: در حوزه تبلیغات محیطی در دو مرز بیش از ۸۰۰ متر بنر با هدف آگاه‌سازی زائران و با موضوعات پیشگیری از سرقت، گذرنامه و توصیه‌های لازم به زائران چاپ و در مسیر تردد آنها در هر دو مرز نصب گردید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان می گوید: از روز گذشته بسته‌های جدید پیام‌های آموزشی و آگاهسازی را از طریق صدا و سیمای مرکز خوزستان زیرنویس کرده ایم تا زائران با سلامت و ایمانی کامل به مقاصد خودشان برسند.

 وی ضمن تشکر ویژه از مدیر کل صدا و سیمای استان خوزستان که به صورت شبانه روز تمامی گزارش‌ها و مصاحبه‌های فرماندهان انتظامی را پوشش دادند، اظهار داشت: ما الان در موج برگشت زائران قرار داریم، امروز و فردا زائران که وارد کشور می‌شوند خسته هستند لذا نیازمند این است که نکاتی به آنها داده شود تا با رعایت این نکات سالم به مقصد خود برسند.

سرهنگ عبداللهی ادامه داد: توصیه اکید ما این است که در طیف برگشت ضمن استراحت کافی قوانین راهنمایی و رانندگی خصوصا سبقت و سرعت مجاز را رعایت کنند ما تراکت‌های آموزشی تهیه کردیم که لای گذرنامه زیارتی زائران در حال برگشت قرار می‌دهیم تا در طول مسیر از آن استفاده کنند همچنین از طریق تابلو پادکست، فتوتیتر، بنر و... قوانین راهنمایی و رانندگی را متذکر می‌شویم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: تمامی کارکنان فرماندهی انتظامی خوزستان در مرز‌ها به صورت دلی آمدند و حسینی وار کار می‌کنند برخی از این کارکنان بیش از سه هفته است که به منازل خود نرفتند تا به زوارالحسین خدمت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.