مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از اتمام خدمات درمانگاه شهید صلح استان در عملیات اربعین ۱۴۰۳ و ارائه خدمات به بیش از ۱۴ هزار زائر اربعین حسینی خبر داد.

قاسم غریب آبادی با اشاره به استقرار درمانگاه شهید صلح در مسجد سهله شهر کوفه گفت: این درمانگاه از ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۳ با همکاری ۲۰ کادر درمان داوطلب در محل یاد شده مستقر شد. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: این تیم تا دوم شهریورماه به ۱۴ هزار و ۴۴۱ نفر خدمات درمانی ارائه کرد.

وی ضمن قدردانی از خدمات شبانه روزی تیم اعزامی گفت: خدمات درمانگاه شهید صلح شامل ویزیت پزشک، نوار قلب، سرم تراپی، تزریقات، پانسمان، اکسیژن تراپی، تست قند خون و همچنین رسیدگی به زائرین با عارضه گرمازدگی بود.

غریب آبادی با بیان اینکه درمانگاه شهید صلح برای دومین سال پیاپی به عراق اعزام شده است، گفت: اقدامات درمانی این درمانگاه به صورت سرپایی بوده و بیماران نیاز به خدمات خاص توسط همکاران ما به بیمارستان‌های عراق اعزام می‌شدند.

وی با اشاره به دیگر خدمات جمعیت هلال‌احمر در کشور عراق گفت: این استان علاوه بر تیم درمانی مسجد سهله، ۷ دستگاه خودروی امدادی، آمبولانس و تریلی و ۱۰ نیروی عملیاتی برای پوشش امدادی عملیات اربعین اعزام کرده است. همچنین یک تیم رسانه‌ای ۴ نفره از روابط عمومی به منظور همکاری با جمعیت مرکز در تبیین خدمات گسترده هلال‌احمر در عملیات اربعین به عراق اعزام شده بودند.

برچسب ها: هلال احمر ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.