دبیر ستاد اربعین استان تهران از آخرین تدابیر و ویژه‌ برنامه‌های متنوع در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.

سیدکمال سادات، دبیر ستاد اربعین استان تهران از آخرین تدابیر و ویژه‌ برنامه‌های متنوع در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم و اجرای تعزیه‌خوانی از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

سیدکمال سادات عصر شنبه اظهار کرد: طبق سنوات گذشته مراسم پیاده روی اربعین حسینی با نام «جاماندگان از کربلا» از میدان آیینی امام حسین (ع) آغاز و تا حرم عبدالعظیم حسنی (ع) ادامه دارد.

وی افزود: آخرین تمهیدات ترافیکی، امنیتی و انتظامی در مسیر‌های پنجگانه انجام و بیش از ۲ هزار موکب با پذیرایی و ویژه برنامه‌های متنوع در خدمت شرکت کنندگان در این آیین است.

دبیر ستاد اربعین استان تهران ادامه داد: تمهیدات لازم در خصوص اقدامات ترافیکی و جایگزینی مسیر‌ها از سوی پلیس راهور انجام شده و توقفگاه‌هایی نیز در نظر گرفته شده و در طول مسیر هم چهارپایه‌خوانی توسط مداحان و همچنین تعزیه‌خوانی و کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در نظر گرفته شده است.

سادات یادآور شد: در مسیر‌های پنجگانه از جمله میدان امام حسین (ع)، تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، میدان جمهوری تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، امامزاده حسن (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، باقرشهر تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و همچنین آخرین مسیر از جاده ورامین، سه راه تقی‌آباد تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) آخرین تمهیدات برای برگزاری مراسم جاماندگان اربعین انجام شده است.

مراسم پیاده روی اربعین حسینی با عنوان جاماندگان از کربلا از ساعت ۶ صبح فردا - یکشنبه - همزمان با اربعین حسینی از میدان امام حسین (ع) تهران آغاز شده و تا حرم شاه عبدالعظیم حسنی (ع) ادامه خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.