فرمانده پلیس راه آهن کشور از اعلام آمادگی صد درصدی این پلیس برای تأمین امنیت مطلوب زوار اباعبدالله الحسین (ع) در بازگشت به کشور خبر داد.

سردار حشمت الله ملکی، فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: بازگشت زائران حسینی از کربلای معلی طی چند روز گذشته روند افزایشی داشته و طی رصد و پایش مستمر ایستگاه‌های هدف خطوط ریلی در پایانه‌های مرزی در شبانه روز گذشته این روند در حال افزایش است و با اقدامات از پیش تعیین شده زائران عزیزی که خطوط ریلی را به عنوان امن‌ترین و ایمن‌ترین مسیر انتقال انتخاب کرده‌اند به صورت روان و منظم در حال بازگشت به شهر‌های خود می‌باشند.

وی ادامه داد: در همین حال کلیه کارکنان پلیس راه آهن کشور در ایستگاه‌های راه آهن کرمانشاه، خرمشهر، اهواز، شلمچه و چندین ایستگاه منتهی به مرز‌های ورودی به سمت کشور عزیزمان ایران به صورت آماده‌باش و خدمت شبانه روزی، همچنان مثل روز‌های گذشته به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند، که همین امر موجب احساس رضایت در بین مسافران عزیز شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: استقرار تیم‌های پزشکی و بهداشتی، اورژانس، موکب‌های پذیرایی، ارائه خدمات مشاوره‌ای، خدمات دهی و نیز راهنمایی مطلوب انتظامی در ایستگاه‌های هدف برقرار است تا بازگشت زائران را آسان‌تر و خستگی سفر را برای این عزیزان کم کند.

فرمانده پلیس راه آهن کشور افزود: کارکنان پلیس راه آهن سراسر کشور این مسئله را برای خود افتخاری بزرگ می‌دانند که زوار اباعبدالله الحسین (ع) خطوط ریلی را به عنوان مسیری ایمن برای خود انتخاب کرده‌اند و به عنوان پایگاه خادمان حسینی در خدمت زوار هستند و همچون سال‌های قبل با شور و شعور حسینی آماده خدمتگزاری به زوار گرانقدر می‌باشند.

سردار ملکی در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه پلیس راه آهن کشور آماده خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی بوده و از آنان انتظار داریم با خادمان خود همکاری لازم را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار