معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از تکمیل و بهره‌برداری از آخرین مسیر دسترسی تقاطع مدافعان سلامت واقع در بلوار آیت‌الله بروجردی خبر داد.

عباس حلوایی زاده  اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح مدافعان سلامت برای اتصال بلوار آیت‌الله بروجردی و شهرک قدس در قم اواخر سال ۱۳۹۹ تکمیل و به یاد شهدای سلامت استان قم در ایام کرونا در قم نامگذاری شد.

وی با اشاره به نقش این تقاطع در اتصال محور بزرگراهی آیت الله بروجردی به جنوب شهر قم و شهرک قدس افزود: اتصال شهرک قدس به مسجد مقدس جمکران کارکرد بسیار مهم آخرین رمپ و لوپ این تقاطع است که تکمیل شده و با توافق پلیس راهور در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به باقی ماندن مسیر دسترسی تقاطع غیر همسطح مدافعان سلامت به سمت مسجد جمکران خاطرنشان کرد: این مسیر دسترسی به این دلیل که نیاز به ۳۵۰ هزار متر مکعب کوه‌بُری داشت، برای تکمیل نیازمند زمان بیشتری بود.

حلوایی‌زاده با اشاره به اینکه با این پروژه مسیر دسترسی به مسجد جمکران و بیمارستان نور تکمیل می‌شود، تصریح کرد: به دلیل وجود لوله اصلی انتقال آب و شبکه‌های برق در این پروژه نتوانستیم از انفجار استفاده کنیم و از چکش‌های مکانیکی استفاده شد.

وی اضافه کرد: با این همه در طول این مدت به جز روز‌هایی که شرایط جوی مناسب نبود، این پروژه فعال بود که در نهایت در ابتدای شهریور سال جاری به اتمام رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.