معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با گرامی‌داشت هفته دولت ۸۶ طرح اقتصادی و تولیدی با سرمایه‌گذاری ۲۳ هزار میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

کاظم منزوی اظهارکرد: با بهره‌برداری ۸۶ طرح اقتصادی و تولیدی در چهارمحال و بختیاری زمینه اشتغال یک‌هزار و ۱۸۴ نفر در استان فراهم می‌شود.

وی افزود: از این تعداد طرح اقتصادی ۲۸ طرح با ۱۲ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال اعتبار و ۴۵۲ نفر اشتغال در بخش صنعت و معدن است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین از این تعداد ۲۹ طرح تولیدی با ۹ هزار و ۷۰ میلیارد ریال اعتبار و ۱۷۰ نفر اشتغال مربوط به بخش کشاورزی است.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: همچنین ۲۳ طرح زیرساختی با ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار و ۵۲۸ فرصت شغلی در شهرک‌های صنعتی و ۶ طرح در بخش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار و ۳۴ فرصت شغلی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

منزوی یادآور شد: ظرفیت‌ها و پیگیری و هماهنگی مسائل اقتصادی در سه سال اخیر و نگاه صحیح به اولویت‌ها و مزیت‌های استان در قالب یک تیم اقتصادی در کنار بخش خصوصی توانست اتفاق‌های مهمی را رقم بزند.

وی افزود:تلاش برای بهبود شاخص‌های کسب‌وکار و باز شدن گره‌های ذهنی در این فضا با همراهی تشکل‌های بخش خصوصی به‌ویژه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، خانه صنعت و معدن و سایر تشکل‌ها باعث بهبود این شاخص، افزایش اعتماد و عزت‌نفس تولیدکنندگان در ورود به بازار‌های جهانی و حضور سفرا و رایزنان اقتصادی و ارتباط بسیار خوب با بخش‌های مختلف مورد علاقه بازرگانان شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار