مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پروژه‌های زیرساختی شهرک شهید سلیمانی اردبیل با اولویت در حال اجرا است.

محبوب حیدری گفت: در اجرای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، خدمات عمومی و زیرساخت‌ها با شتاب خوبی این پروژه‌ها در حال اجرا است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: نزدیک به ۱۶ هزار واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اردبیل به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های طرح نهضت ملی مسکن کشور در زمینی به مساحت ۶۴۵ هکتار در حال احداث است.
به گفته او، با تلاش و پیگیری‌های همکاران معاونت املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان اردبیل اسناد تک‌برگ اولیه مالکیت بیشتر زمین‌های اختصاص‌یافته به پروژه‌های نهضت ملی مسکن بنام دولت و راه و شهرسازی صادر شده است.
حیدری گفت: پروژه‌های مربوط به زیر ساخت‌ها، خدمات و معابر عمومی همگام با ساخت واحد‌های مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اردبیل با اولویت در حال اجرا است.
او اظهار کرد: در همین راستا جلسات و هماهنگی خوبی با دستگاه‌های مجری شامل شرکت‌های آب و فاضلاب، توزیع برق و گاز استان و همچنین کارشناسان صندوق ملی مسکن به‌عنوان حامی این پروژه‌های عمومی برگزار کرده‌ایم.
دبیر شورای مسکن استان اردبیل گفت: مطابق سیاست‌ها و برنامه ابلاغی ۴ساله معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی سهم استان ساخت ۷۹ هزار و ۱۲۳ واحد در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن است.
حیدری در ادامه افزود: سه قطعه زمین جهت احداث مدرسه در شهرک شهید سلیمانی به اداره کل نوسازی مدارس استان واگذار شده و همچنین اجرای پروژه‌های خدماتی، تجاری و همچنین احداث مسجد در مرحله طراحی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.