نامزد ۶۰ ساله معاونت رئیس جمهور ایالات متحده از حزب دموکرات، ثروتمندتر از آن چیزی است که در ابتدا تصور می‌شود.

تیم والز، نامزد ۶۰ ساله معاونت رئیس جمهور ایالات متحده از حزب دموکرات، ثروتمندتر از آن چیزی است که در ابتدا تصور می‌شد. وال استریت ژورنال (WSJ) می‌نویسد که او در حین کار به عنوان معلم، افسر نظامی و کارمند دولتی، حقوق بازنشستگی خود را انباشته کرده و ثروت او از محل خقوق بازنشستگی بیش از تصور است.

ریچارد پینتر، استاد دانشکده حقوق دانشگاه مینه سوتا که ریاست کارکنا کاخ سفید را بر عهده داشت، گفت: «او انباشته بازنشستگی خوبی دارد. این مبلغ چشم گیر نیست، اما برای شخصی که بیشتر عمر خود را به عنوان کارمند دولت جورج دبلیو بوش کار کرده، مجلل است.

حقوق بازنشستگی که والز هنگام کار در مدرسه، ارتش و خدمات دولتی دریافت می‌کند «برای اکثر آمریکایی‌ها دست یافتنی نیست.» علاوه بر این، نامزد معاونت رئیس جمهور ایالات متحده و همسرش مدعی مزایای اجتماعی اضافی از دولت هستند.

میزان دقیق تمام حقوق بازنشستگی وی مشخص نیست، اما به عنوان نامزد معاون رئیس جمهور موظف است به زودی صورت‌های مالی را به کمیسیون انتخابات فدرال ارائه دهد. این باید ظرف ۳۰ روز از تاریخ نامزدی انجام شود، اما قانون به شما اجازه می‌دهد درخواست تمدید این دوره را ارائه دهید.

پیش از این مشخص شد که نامزد معاونت رئیس جمهور ایالات متحده از دموکرات‌ها حقایق مربوط به خدمت سربازی خود را در گارد ملی آمریکا دستکاری کرده است. او ادعا کرد که «به جنگ رفته»، اما در واقع هرگز در جنگ شرکت نکرده است.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار