دونالد ترامپ اعلام کرد که کامالا هریس معاون رییس جمهور و نامزد حزب دموکرات در انتخابات، آمریکا را وارد جنگ جهانی هسته‌ای سوم می‌کند.

دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین آمریکا در پست‌های خود در شبکه اجتماعی «تروث» (Truth) کامالا هریس را عامل عملیات حماس در ۷ اکتبر (۱۵ مهر) به جنوب سرزمین‌های اشغالی دانست.

نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری در یک رشته پست در واکنش به سخنرانی هریس در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها نوشت: او از اسراییل متنفر است. حتی برای جلسه نتانیاهو در کنگره حاضر نشد.

او همچنین از هریس انتقاد و عنوان کرد: او ما را وارد جنگ جهانی هسته‌ای سوم خواهد کرد!

عدم حضور هریس در جلسه سخنرانی نتانیاهو در حالی بود که جمع زیادی از اعضای دموکرات کنگره آمریکا به علت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، این نشست را تحریم کرده و در آن حضور نداشتند.

هریس در جریان سفر ژوییه خود به واشنگتن دی سی با نتانیاهو ملاقات خصوصی داشت، اما در روز سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه مشترک کنگره، برای برگزاری یک رویداد تبلیغاتی رفته بود.

ترامپ در بخش دیگری از پست‌های خود در این شبکه اجتماعی بار دیگر ادعا‌هایی را در مورد ایران مطرح کرد و نوشت: او (هریس) باعث حمله ۷ اکتبر شد. ایران ورشکسته بود. برای حزب الله پول نداشت.

او سپس ویدیویی را به اشتراک گذاشت که در آن از اقداماتش تمجید شده بود؛ با این محتوا که در دوران ریاست‌جمهوری خود از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰، «با ایران به سختی مواجهه کرده، داعش را نابود کرده، خاورمیانه را در صلح و (ایالات متحده) را با قدرت از جنگ‌ها دور نگاه داشته است».

منبع: ایرنا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
Germany
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۲ شهريور ۱۴۰۳
هر دو تاتون وارد میکنین
آخرین اخبار