در اولین روز هفته دولت لوح سپاس و تندیس دستگاه برتر در مشارکت مردمی و هم افزایی بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان گلستان به مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان رسید.

در حوزه هموار سازی حضور مردم در انتخابات و افزایش مشارکت سیاسی تندیس و لوح تقدیر جشنواره شهید رجایی به رسول شکری نیا مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان تعلق گرفت.

استاندار گلستان در این جشنواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آیت الله شهید رئیسی، گفت: برگزاری این جشنواره بهانه‌ای است که از مدیران و کارکنان و کارمندان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی ارزیابی صورت گرفته و از تلاش‌های شبانه روزی آنها تجلیل شود.

علی محمد زنگانه افزود: بالا بردن سهم بهره‌وری به عنوان یکی از شاخص‌های مهم این دوره از جشنواره مورد توجه قرار گرفت و همچنین مجموعه‌هایی که منطبق با شعار سال در بالا بردن سهم تولید و مشارکت مردم نقش بسزایی داشتند تجلیل شدند.

صدا و سیمای استان گلستان طی شش ماه گذشته با پوشش شایسته ۴ انتخابات و ده‌ها رویداد و رخداد گوناگون فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی و همچنین شبکه‌های انتخاباتی شهرستانی و استانی و تولید و پخش صد‌ها ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی و خبری سهم بالایی در مشارکت شایسته مردم استان گلستان در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری داشت که مکرر مورد تقدیر مسئولان کشوری و استانی قرار گرفت.

بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی جهت بیان دستاورد‌های دولت و تجلیل از خدمات خدمتگذاران دولت و معرفی مدیران برتر استان با حضور استاندار و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی درمحل سالن شهید رجایی استانداری گلستان برگزار شد.

همچنین در این جشنواره از ده دستگاه فعال و برتر در بخش‌های مختلف و شاخص‌های جشنواره شهید رجایی تجلیل شد.

صدا و سیمای استان گلستان سال گذشته نیز به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی انتخاب شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.