استاندار گلستان با اشاره به خدمات ارزنده دولت سیزدهم در سه سال اخیر مطالبه گری را از وظایف خبرنگاران برای ادامه طرح‌های مهم و زیربنایی در استان دانست.

علی محمد زنگانه امروز به مناسبت روز خبرنگار با حضور در تحریریه خبرگزاری صداوسیمای گلستان با بیان اینکه ممکن است جابجایی و تغییر دولت برخی از طرح‌ها را در روند اجرا دستخوش تغییر کند افزود: اکنون با توجه به موضوع جابجایی دولت باید یکی از اولویت‌های مهم رسانه‌های استان، پیگیری استمرار و اتمام طرح‌های کلان توسعه استان مانند پتروشیمی، احیای خلیج گرگان، تکمیل نیروگاه سیکل ترکیبی علی آباد و منطقه آزاد اینچه برون باشد.

استاندار تلاش‌های این مرکز در زمینه تبیین خدمات دولت در سه سال اخیر را کم نظیر دانست و افزود: صداوسیمای گلستان سالم‌ترین، حرفه ای‌ترین و متعالی‌ترین رسانه استانی در فضای اطلاع رسانی و پیگیری مطالبات مردم در بخش‌های مختلف جامعه است.

علی محمد زنگانه افزود: اخلاق حرفه‌ای در رسانه‌هایی مانند صدا و سیما که دارای منشور مدون اخلاقی است، به شکل مناسبی رعایت می‌گردد و این شرایط به روایت منصفانه رویداد‌ها بوسیله این رسانه کمک می‌کند.

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شاخص‌های رو به رشد استان در بخش‌های مهم اقتصادی گفت: استان گلستان در سه سال اخیر رشدی معادل ۹ و ۷ دهم درصد را تجربه کرده است و با تداوم این فرایند جایگاه استان در درآمد سرانه ملی از میانگین کشوری عبور کرده است.

زنگانه تاکید کرد: در زمینه تجارت و مبادلات خارجی استان با سایر کشور‌ها در سه سال گذشته تحولات بزرگی رخ داده و میزان مبادلات خارجی گلستان از ۲۲۱ میلیون دلار در آغاز دولت سیزدهم به ۷۵۵ میلیون دلار در شرایط فعلی رسیده است.

او ادامه داد: حجم مبادلات استان از مرز یک میلیون تن گذشت و میزان صادرات هم در دولت سیزدهم دو برابر شد.

وی افزود: نقش برنامه‌های صدا و سیمای مرکز گلستان در افزایش مشارکت مردم در انتخابات را بی نظیر است و این رسانه در این رویداد در مسیر جهاد تبیین اقدامات شاخصی انجام داده است.

همچنین مدیر کل صدا و سیمای گلستان در این دیدار گفت: صدا و سیمای گلستان در سه سال اخیر در مسیر تبیین خدمات دولتمردان در استان فعالیت‌های شاخصی را انجام داده است.

رسول شکری نیا افزود: با تلاش‌های انجام شده از طرف همکاران در رسانه استانی، میزان مخاطبان تلویزیون در دو سال اخیر ۷ درصد رشد داشته و بخش قابل توجهی از این افزایش مخاطبان به علت فعالیت‌های همکاران ما در معاونت خبر صورت گرفته است.

شکری نیا تاکید کرد: بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز گلستان در ارزیابی‌های ملی در رتبه‌های برتر کشوری قرار دارند و حضور تولیدات رسانه‌ای همکاران خبر در شبکه‌های سراسری افزایش چشمگیری داشته است.

وی گفت: سفر رئیس جمهور شهید به گلستان و انتخابات مجلس و ریاست جمهوری در یکسال اخیر از جمله رویدا‌دهای شاخص رسانه‌ای بود که به بهترین شکل ممکن در رسانه استانی مورد توجه قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.