امام جمعه یزدان آباد جزئیات راهپیمایی جاماندگان اربعین با شعار حمایت از کودکان غزه در بخش یزدان آباد را اعلام کرد.

حجت الاسلام عربزاده گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، آئین راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در یزدان آباد همزمان با روز اربعین و با حضور عاشقان حضرت اباعبدالله (ع) با شعار حمایت از کودکان مظلوم غزه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: امسال تنها یک برنامه مرکزی پیاده‌روی اربعین اجرا می‌شود که از روستای ده فیاض به سمت امامزاده شهید بهالدین(ع)‌ خواهد بود.

 امام جمعه یزدان آباد  با بیان این‌که برنامه راس ساعت ۷ صبح از روستای ده فیاض آغاز می‌شود، افزود: مردم در مسیر از محله‌های مختلف به این راهپیمایی عظیم می‌پیوندند و این برنامه باشکوه بی نظیری رقم خواهد خورد. 

وی بیان کرد: موکب‌های مختلفی برای ارائه خدمات فرهنگی، پذیرایی و ... از زائران اعلام آمادگی کرده‌اند و ان‌شاءالله حال و هوای مسیر راهپیمایی اربعین در اینجا هم ایجاد خواهد شد.

حجت الاسلام عربزاده با اشاره به همراهی دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله اورژانس، آتش‌نشانی  هلال احمر و حوزه مقاومت بسیج پاسگاه در طول مسیر، یادآور شد: سرویس‌های شهرداری برای بازگرداندن مردم از هر جا که در مسیر به راهپیمایی پیوستند، فراهم شده است.

وی با دعوت از آحاد مردم بخش برای حضور در راهپیمایی جاماندگان اربعین، اضافه کرد: ان‌شاءالله و به فضل خدا راهپیمایی پر از معنویت و دشمن ستیزی خواهیم داشت و صحنه زیبایی از مشارکت عمومی و وحدت مردم عزادار امام حسین (ع) در تاریخ بخش یزدان آباد رقم خواهدخورد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار