مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: تا ۵ روز آینده شاهد تشدید بارش در ارتفاعات البرز خواهیم بود.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه امشب پنجشنبه یکم شهریورماه  شاهد رگبار و رعدوبرق در نواحی جنوب کشور هستیم گفت: در استان‌های هرمزگان، فارس، غرب و جنوب کرمان، جنوب استان‌های یزد و سیستان و بلوچستان، شرق بوشهر، نقاطی از کهگیلویه و بویراحمد، نوار شرقی خوزستان، غرب و جنوب چهارمحال‌وبختیاری و جنوب اصفهان در ساعات بعدازظهر و شب، رگبار، رعدوبرق، باد شدید موقتی و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شدت بارش‌ها امشب در هرمزگان، فارس، کرمان و نقاطی از کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود و هشدار سطح نارنجی برای این مناطق صادر شده است.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی‌با بیان‌اینکه  از فردا تا دوشنبه در ساعات بعدازظهر و شب در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان، رگبار پراکنده و رعدوبرق خواهیم داشت گفت: در ۵ روز آینده روی ارتفاعات البرز مرکزی نیز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان  تاکید کرد:وزش باد شدید نیز در ۵ روز آینده برای شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات می‌تواند سبب گردوخاک و کاهش کیفیت هوا شود.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار