رهبر جنبش انصارالله یمن پاسخ محور مقاومت به ترور اسماعیل هنیه در تهران را «دردناک» و «تأثیرگذار» خواند و گفت برنامه‌ریزی برای این پاسخ دردناک، یکی از دلایل تأخیر است.

«سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز پنجشنبه در سخنانی در رابطه به تحولات فلسطین اعلام کرد: امت اسلام باید نسبت به مسئولیت انسانی، دینی و اخلاقی خود در حمایت از فلسطین، حساس‌تر و آگاه‌تر باشند.

وی افزود: دشمن اسرائیلی با مشارکت آمریکا و حمایت غرب ۳۲۱ روز است که جنایت قرن را علیه ساکنان غزه انجام می‌دهد.

سید الحوثی اضافه کرد: دشمن اسراییلی نیز منتظر پاسخ ایران به ترور فرمانده هنیه است و صهیونیست‌ها به دلیل وحشت شدید از پاسخ در پناهگاه‌ها به سر می‌برند.

وی ادامه داد: دشمن از طریق بمباران، گرسنگی، انتشار بیماری‌های واگیردار، شکنجه و جنایات دیگر در حال نابودی فلسطین است.

سید عبدالملک الحوثی تصریح کرد: مسئولیت علمای دین و روشنفکران برای روشنگری ملت و آگاهی دادن نسبت به خطر عدم حمایت از مردم فلسطین، بسیار بزرگ است.

وی تصریح کرد: دفاع از غزه و مسجدالاقصی وظیفه هر مسلمان است، اما برخی سهل‌انگاری می‌کنند و برخی دیگر شریک جرم هستند. گاهی حتی شاهد بازداشت کسانی هستیم که در کشور‌های عربی با غزه ابراز همدردی می‌کنند.

رهبر انصارالله ادامه داد: در حالی که برخی حکام عرب با رژیم اشغالگر تجارت می‌کنند، دولت کلمبیا ارسال ذغال سنگ به اسرائیل را ممنوع اعلام کرد. سهل‌انگاری و عدم یاری فلسطین یک خطر برای تمام امت است.

سید عبدالملک الحوثی اضافه کرد: جبهه‌های یاری غزه از جمله جبهه جنوب لبنان کماکان فعال است و دشمن صهیونیستی در انتظار پاسخ حزب‌الله و ایران است.

وی تأکید کرد پاسخ همه جبهه مقاومت در راه است، کما اینکه یمن در طول هفته جاری به‌وسیله ۲۱ موشک بالستیک بالدار، شهپاد و پهپاد عملیات‌هایی را انجام داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۷
Germany
Bm20
۱۸:۴۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۳
سلام
مردانی از یمن به پا می خیزند ، که از نشانه‌های ظهور خواهد
آخرین اخبار