سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: تاکنون ۳۴ پرواز به مقصد نجف انجام شده و از این طریق بیش از ۱۷ هزار زائر جابه‌جا شده‌اند.

حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه ۸ پرواز فوق‌العاده برای مسیر نجف از شهرهای مختلف طی دو روز گذشته قرار داده ایم، گفت: طی دو روز گذشته و طی امروز  پرواز از شهرهای  شهرکرد، زنجان، سمنان و  شاهرود  قرار داده ایم و تا روز اربعین همچنان این پروازهای فوق العاده به مقصد نجف را ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: امروز صبح  هم پرواز فوق‌العاده از نجف به مهرآباد و بالعکس را برقرار کرده و تا به امروز حدود ۱۷ هزار زائر را جابه جا کرده ایم.

قربانعلی بیان کرد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ۴۴ هزار صندلی را برای ایام اربعین در نظر گرفته بود که از این تعداد تاکنون ۳۰ هزار صندلی خریداری شده و بیش از ۱۷ هزار زائر هم اعزام شده اند‌.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی افزود : تاکنون بیش از ۳۴ پرواز به مقصد نجف  انجام شده و همچنان بلیت با نرخ پایین تر از مصوب به مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار  تومان به مقصد نجف و بالعکس از نجف به تهران  در سایت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران وجود دارد‌.

خبرنگار: محبوبه کباری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار