بیست و دومین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های پایه آسیا قرعه کشی شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های سنی آسیا از فردا جمعه دوم شهریور ماه با حضور ۵۵۴ کاراته از ۳۰ کشور در رده‌های سنی مختلف با برگزاری مسابقات کاتا در شهر مانیل فیلیپین آغاز و یکشنبه چهارم شهریورماه با برگزاری مسابقات کاتا و کومیته تیمی رده سنی زیر ۲۱ سال (امید) به پایان می‌رسد.

بر اساس اعلام فدراسیون کاراته قرعه کشی این رقابت‌ها صبح امروز برگزار شد و طی آن نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند. فردا در روز نخست ابتدا کاتا رو‌های رده سنی نوجوانان در بخش انفرادی به مصاف رقبای خود می‌روند که در بخش دختران یسنا طالبی زاده به مصاف «کیولی» از ماکائو می‌رود. در کاتای انفرادی جوانان یکتا داوری با «بانجاره» از هند پیکار می‌کند. ملیکا عزتی در کاتای انفرادی زیر ۲۱ سال برنده دیدار ویتنام و فیلیپین را پیش رو دارد. ضمن اینکه در کاتای تیمی جوانان هم تیم ایران با ترکیب تیم یکتا داوری، تینا فتاحی و آلا شکر اللهی در گام نخست و در یک دیدار سخت به مصاف ژاپن خواهد رفت.

در کومیته انفرادی نوجوانان و در وزن ۴۷- کیلوگرم پارمیس علیپور با «رینزی اودا» از ژاپن، در وزن ۵۴- کیلوگرم ستایش قانعی با «ترام» از ویتنام، در وزن ۶۱- کیلوگرم ساغر جندقی با برنده عربستان و هنگ کنگ، در وزن ۶۱+ کیلوگرم مریم گرزین با «کیم هوین» از ویتنام، در رده سنی جوانان و وزن ۴۸- کیلوگرم غزل فتحی با برنده دیدار هنگ کنگ و قزاقستان، وزن ۵۳- کیلوگرم زهرا رضازاده با «زهرا توسیفا» از اندونزی، وزن ۵۹- کیلوگرم الینا صفاجو با «هانین احمد» از کویت، وزن ۶۶- کیلوگرم مائده نجفی با «کلایر جودی‌ها» از فیلیپین و در وزن ۶۶+ کیلوگرم مهلا صداقت با برنده رقابت هند و اندونزی مبارزه خواهند کرد.

در رده سنی زیر ۲۱ سال یا امید و در وزن ۵۰- کیلوگرم یلدا نقی بیرانوند به دیدار «دیا» از هند می‌رود. فاطمه زهرا سعیدآبادی در ۵۵- کیلوگرم با «شمسا الموشارخ» از امارات، در وزن ۶۱- کیلوگرم مهرنگار احمدی با «جنونج ان» از کره جنوبی، در وزن ۶۸- کیلوگرم فاطمه بداق با «المهیرا تیارا» از اندونزی و حنانه صالحی در وزن ۶۸+ کیلوگرم با برنده دیدار مالزی و ازبکستان پیکار می‌کنند.

در بخش پسران و در کاتا انفرادی نوجوانان امیررضا مسلمان با «جونمین با» از کره، کاتا انفرادی جوانان ابوالفضل صادقی با «اولگ ترشین» از قزاقستان، کاتا انفرادی زیر ۲۱ سال امیرحسن معین الدینی با «هسین چنگ» از چین تایپه و در کاتای تیمی جوانان تیم ایران با ترکیب آرمین جوانی، امیررضا مسلمان و سینا نوری به مصاف تیم فیلیپین می‌روند.

در کومیته انفرادی نوجوانان محمد عبداللهی در وزن ۵۲- کیلوگرم به مصاف «پنجیران» ازبرونئی، ارشک عطایی در وزن ۵۷- کیلوگرم با «راوا صلیح» از عراق، امیر علی تیموری در وزن ۶۳- کیلوگرم با «احمد الصمود» از اردن، ابوالفضل سلیمانی در وزن ۷۰- کیلوگرم با «لاوگه» از قرقیزستان و ساسان عباسی در وزن ۷۰+ کیلوگرم با «اکماناس» از قزاقستان و در رده سنی جوانان و در وزن ۵۵- کیلوگرم سبحان اخلاقی با «هانی» رشید از اردن، در وزن ۶۱- کیلوگرم ابوالفضل همدم جو با برنده دیدار امارت و تایلند، در وزن ۶۸- کیلوگرم محمد رجبی با «چن چان» از چین تایپه، در وزن ۷۶- کیلوگرم وهاب شاهمیر با «چن لیالو» از چین تایپه و در وزن ۷۶+ کیلوگرم مهدی حسین زاده با «نورسلطان» از قزاقستان دیدار خواهند کرد.

همچنین در کومیته انفرادی رده سنی زیر ۲۱ سال (امید) محمد حسین شیرصفت در وزن ۵۵- کیلوگرم به دیدار برنده قزاقستان و اندونزی می‌رود. حسین علی نژاد در وزن ۶۰- کیلوگرم با «وی هسو» از چین تایپه پیکار می‌کند. امیررضا برزویی در وزن ۶۷- کیلوگرم «روسلاین» از برونئی را پیش رو دارد. محمد عرفان عسگری پور در نخستین مبارزه وزن ۷۵- کیلوگرم به مصاف «هان کاب» از چین تایپه می‌رود. «سیف القایدی» نماینده امارات اولین حریف محمد جواد صفری در وزن ۸۴- کیلوگرم می‌باشد و در وزن ۸۴+ کیلوگرم نیز علی توکلی با «زاداز استیکز» از اندونزی مبارزه خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار