تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در استان مرکزی ۱۴ درصد کاهش یافت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در مراسم تودیع و معارفه رؤسای پلیس راه و راهور استان با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان مرکزی گفت: استان مرکزی دومین استان پرتردد کشور است؛ اما با همکاری نهادها در فرهنگ‌سازی رانندگی، تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در استان مرکزی ۱۴ درصد کاهش یافت.

سردار رفیعی کیا افزود:  هوشمند سازی نظارت‌ها امری ضروری برای اقدامات پلیس است. رفع نقاط حادثه خیز و اصلاح معابر و ایجاد پاسگاه‌های بین راهی از دیگر موضوعاتی است که باید دراین زمینه بیش از پیش تلاش کرد. با توجه به در پیش بودن ایام اربعین، پلیس در همه ساعات و لحظه‌ها و به صورت شبانه روزی درحال خدمت به زائران فعالیت می‌کند.

استاندار مرکزی هم با اشاره به اهمیت و نقش پلیس در طرحای عمرانی گفت: پایان پروژه‌های عمرانی ناتمام در استان و بهره برداری از آنها از دیگر موفقیت‌هایی بوده است که پلیس هم درکنار دولت نقش آفرینی کرده است.

مخلص الائمه افزود: استان مرکزی جزو استان‌هایی است که بیشترین موکب‌ را در خدمت رسانی به زائران دارد و برخی از آنها هم منحصر به فرد هستند.

در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های سرهنگ حسینی. سرهنگ پور شمس به سمت جدید رئیس پلیس راهور و همچنین سرهنگ عاشوری به عنوان رئیس پلیس راه استان منصوب شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.