فرماندار اسدآباد از ۵۲ طرح قابل افتتاح و کلنگ‌زنی این شهرستان با اعتباری افزون‌بر ۱۲۳ میلیارد و ۳۷۲ میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

حسینعلی شرکایی بیان  کرد: از این تعداد پروژه ۴۹ پروژه با اعتباری افزون‌بر ۱۱۸میلیارد و ۶۶۸ میلیون تومان پروژه‌های قابل افتتاح و سه پروژه با اعتباری افزون‌بر چهار میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومان پروژه‌های قابل کلنگ‌زنی بوده که عملیات اجرایی آن در هفته دولت آغاز می‌شود.

وی افزود: از ۴۹ پروژه قابل افتتاح تعداد ۲۲ طرح با اعتباری افزون‌بر ۳۹ میلیارد و ۳۳ میلیون تومان مربوط به حوزه توسعه عمران شهری و روستایی و راه، ۱۶ طرح با اعتباری افزون‌بر ۳۷ میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان مربوط به حوزه نیرو اعم از شرکت برق و گاز و مخابرات، هفت طرح با اعتباری افزون‌بر ۲۴ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان به حوزه کشاورزی و منابع طبیعی، یک طرح با اعتباری افزون‌بر پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مربوط به میراث فرهنگی، یک طرح با اعتباری افزون‌بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مربوط به دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی و یک طرح با اعتباری افزون‌بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مربوط به اداره ورزش و جوانان این شهرستان بوده که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

شرکایی همچنین تصریح کرد: از سه طرح قابل کلنگ‌زنی نیز تعداد دو طرح با اعتباری افزون‌بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مربوط شهرداری پالیز و یک طرح با اعتباری افزون‌بر ۲۰۴ میلیون تومان مربوط به شرکت گاز بوده که در هفته دولت عملیات اجرایی این طرح‌ها آغاز می‌شود.

 وی بیان کرد: بهسازی روستایی، افتتاح ۵۴ واحد مسکن مقاوم سازی روستایی، کارخانه خوراک دام، پروژه‌های گازرسانی، پرورش مرغ گوشتی، کارگاه صنایع دستی، جدول‌گذاری، دیوارکشی فاز دوم دیوار دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی از جمله پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان در هفته دولت است.

برچسب ها: فرمانداری ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار