مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: پروانه بهره برداری طرح توسعه کارخانه تولید ایمپلنت‌های دندانی کردستان در کمترین زمان صادر و این کارخانه توسعه می‌یابد.

بختیار خلیقی در جریان بازدید از شرکت کیمیا کاشت اطبا با بیان اینکه کارخانه تولید ایمپلنت‌های دندانی کردستان توسط بخش خصوصی و با حمایت‌های دولت به بهره برداری رسیده است، گفت: ظرفیت اسمی این کارخانه تولید ۲۰۰ هزار عدد ایمپلنت دندانی در سال است که با آغاز به کار این کارخانه در نخستین روز‌های سال ۹۶ زمینه اشتغال دائم ۶۴ نفر از شهروندان منطقه فراهم شده است.

وی اظهار کرد: تولیدات این کارخانه با محصولات تولید شده در آسیای شرقی و بخشی از اتحادیه اروپا برابری می‌کند و می‌تواند بخشی از نیاز‌های کشور را در این زمینه تامین کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه این کارخانه در محل شهرک صنعتی شهرستان دهگلان و در ۲ هزار و ۴۷۰ متر مربع احداث شده است، افزود: در گذشته بسیاری از تجهیزات پزشکی از خارج کشور وارد می‌شد، اما امروزه بسیاری از این تجهیزات در داخل کشور تولید می‌شود و این مایه افتخار است.

خلیقی بیان کرد: پروانه بهره برداری طرح توسعه کارخانه تولید ایمپلنت‌های دندانی کردستان صادر و این کارخانه توسعه می‌یابد.

 این بازدید با حضور بازرس کل استان کردستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های مرتبط استانی و شهرستان دهگلان صورت گرفت و طی آن مسائل و مشکلات شرکت کیمیا کاشت اطبا در شهرک صنعتی دهگلان مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع آنها صادر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.