معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه آموزش پارچه‌بافی ویژه بانوان از ۲۳ مرداد به مدت ۱۰ روز در شهرستان زهک در حال برگزاری است.

پوریا خواجه درگی بیان کرد: یکی از مأموریت‌های مهم معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان توانمندسازی جوانان در حوزه اشتغال است که برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی جهت تشویق و ورود جوانان به عرصه اشتغال در سراسر استان در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.
 
وی افزود: باتوجه‌به نیازسنجی منطقه و درخواست بانوان شهرستان زهک، کارگاه پارچه‌بافی را با دستگاه ماکوپران و به‌صورت پیشرفته در روستای خواجه احمد برگزار کردیم.
 
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این دوره که به مدت ۱۰ روز در حال برگزاری است از اساتید مجرب و تحصیل‌کرده در دانشگاه‌های معتبر از جمله علم و صنعت و همچنین دانشگاه صنعتی قم توانستیم بهره ببریم که بتوانند علم و تجربه خود را در اختیار بانوان این دیار قرار دهند.
 
وی در پایان گفت: دوره مذکور برای بانوان به‌صورت کاملاً رایگان برگزار شده و تعداد ۳۰ بانو توانستند در زمینه پارچه‌بافی به‌صورت پیشرفته آموزش ببینند و به سمت اشتغال آفرینی تشویق و ترغیب شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار