مانوئل نویر دروازه بان ۳۸ تیم ملی فوتبال آلمان از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

مانوئل نویر دروازه‌بان ۳۸ ساله آلمانی باشگاه بایرن مونیخ با انتشار پستی در صفحه شخصی اش از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

او نوشت: هواداران عزیز، فوتبال آلمان عزیز، روزی که باید فرا رسید. امروز پایان کار من در تیم ملی فوتبال آلمان است. هر کس من را می‌شناسد می‌داند که این تصمیم برای من آسان نبود.

همه بهترین لحظه را می‌دانند، پیروزی در استادیوم ماراکانا مقابل آرژانتین، جایی که ما قهرمان جهان شدیم. بیش از ۱۵ سال از اولین بازی من می‌گذرد.

وقتی به گذشته نگاه می‌کنم، غرور زیادی به من دست می‌دهد که با بازیکنان زیادی در زمین بازی هم تیمی و بیش از هفت سال کاپیتان تیم ملی بودم. این واقعیت که من موفق شدم دوباره در مسابقات جام ملت‌های اروپا در زمین حضور داشته باشم، بهترین دستاورد بود.

 از تمام کارمندان فدراسیون فوتبال آلمان تشکر می‌کنم، البته در درجه اول از مربیان، مربیان دروازه‌بان‌ها و تمامی اعضای کادرفنی ما واقعاً یک خانواده بودیم و مهمتر از همه، از هم تیمی‌هایی که با آنها تمرین کردن و حضور در زمین همیشه لذت بخش بود، تشکر می‌کنم.

نویر اولین بازی خود را در ۲ ژوئن ۲۰۰۹ در برد ۷-۲ خارج از خانه مقابل امارات انجام داد. او ۱۲۴ بازی برای تیم ملی آلمان انجام داد و ۵۱ کلین شیت را به ثبت رسانده بود.

شکست در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ آخرین بازی او برای آلمان بود. آلمان میزبان در این رقابت‌ها یکی از شانس‌های قهرمانی به شمار می‌رفت ولی دستش از جام کوتاه ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار