دبیرکل سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) از برگزاری «سومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین(ع)» به میزبانی سمنان و با رویکرد پویش تولید محتوای حسینی و کنشگری عاشورایی خبر داد.

فلاح  گفت: سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین‌(ع) در صدد است داغ مصیبت شهادت حضرت عشق را در فضای مجازی به وسعت جهان به اشتراک گذارد و ندای « ثَبِّتْ لِی قَدَمَ صِدْقٍ عِنْدَکَ مَعَ الْحُسَیْنِ و اصحاب الحُسین» را به جریانی همگانی تبدیل کند.

وی افزود: سوگواره ملت امام حسین(ع) برآمده از سه «سوگواره حسینی اشراق»، «بوی سیب» و «مهر محرم» است که در طول سالیان گذشته در بستر فضای مجازی برگزار می‌شده است.

وی ادامه داد: این سه سوگواره با هدف هم‌افزایی، تخصصی‌سازی و تمرکز بر اهداف مشترک در طی سال، تحت عنوان سوگواره «ملت امام حسین علیه السلام» فعالیت جدید خود را طی ۲ سال اخیر آغاز کرد.

این مسوول گفت: با همکاری این سوگواره های حسینی که در سطح ملی برگزار می شدند، تلاش شد با هدف هم‌افزایی، تخصصی‌سازی و تمرکز بر اهداف مشترک در طی سال ، ستاد سوگواره های حسینی تشکیل شود که بر اساس مصوبات شورای راهبری سوگواره ها، دبیرخانه ستاد در دوره اول بر عهده «سوگواره بوی سیب و رادیو معارف»، دوره دوم بر عهده «سوگواره اشراق و دفتر تبلیغات اسلامی» در آستانه اربعین حسینی فراخوان سومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین (ع) منتشر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.