مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی گفت: شعار پاک برانیم به عنوان شعار سی‌وهفتمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران- آذربایجان انتخاب شد.

سعید شهند مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی گفت: این امر، اقدامی محیط زیستی و در راستای اشاعه فرهنگ حفظ محیط زیست در میان اقشار مختلف مردم بوده که باید از دست اندرکاران آن قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: ۲ مرحله از این تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری شامل مرحله اول از تبریز به ارومیه در مسیر پل میانگذر شهید کلانتری و پارک ملی دریاچه ارومیه و مرحله دوم از ارومیه به جلفا در جوار منطقه حفاظت شده مراکان برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: به دلیل عبور ورزشکاران این تور بین المللی از این ۲ منطقه تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی، شعار محیط زیستی پاک برانیم انتخاب شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی ادامه داد: از هر فرصت و رویدادی بایستی در جهت تاکید بر اهمیت حفظ محیط زیست و اشاعه فرهنگ حفاظت از آن استفاده کرد.

شهند گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی همواره همراه و پشتیبان ورزشکاران و قهرمانان ورزشی بوده است و از ظرفیت اجتماعی این عزیزان به عنوان سفیران محیط زیست در امر ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست استفاده می‌کند.

تور دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان، نیمه دوم مهرماه امسال در استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.