مربی تیم دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی گفت: دوچرخه‌سواران استان در مسابقات منطقه ۳ رده سنی نوجوانان با کسب ۲ عنوان شامل نفرات اول و سوم به ترتیب در رشته‌های کوهستان و ۵۰۰ متر درخشیدند.

عبدالوهاب محمدی توتونچی مربی تیم دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر منطقه ۳ کشور با حضور تیم‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، کردستان و به میزبانی ارومیه برگزار شد.

وی اضافه کرد: این مسابقات در رده سنی نوجوانان و در چهار ماده ۲ هزار متر، ۵۰۰ متر، کوهستان و دورامتیازی و با شرکت ۳۶ ورزشکار به مدت ۲ روز (۲۸ و ۲۹ تیر) در ارومیه برگزار شد.

مربی تیم دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی ادامه داد: در بخش مسابقه ۵۰۰ متر، محسن مصطفی زاده از آذربایجان‌شرقی نفر اول شد و ایلیا داداشی‌نژاد از گیلان و ماهان صادقی از آذربایجان‌غربی به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

محمدی توتونچی افزود: در مسابقات ۲ هزار متر، حسین سالم قلعه از آذربایجان‌شرقی مقام نخست و سپنتا یحیی‌پور و ابوالفضل ایزد پناه هر ۲ از گیلان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این ماده را کسب کردند.

وی اظهار کرد: در مسابقه دور امتیازی نیز امیر حسین سالم قلعه از آذربایجان‌شرقی در جایگاه نخست قرار گرفت و محسن مصطفی زاده از آذربایجان‌شرقی جایگاه دوم و ابوالفضل ایزد پناه از گیلان در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بخش کوهستان هم محمد حسین دلیری از آذربایجان‌غربی قهرمان شد و حسین حسنی از گیلان و علی نوین سالاری از آذربایجان‌شرقی به ترتیب مقام دوم و سوم این ماده را کسب کردند.

مربی تیم دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: نفرات اول و دوم هر ماده این دور از مسابقات به مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: «هیوا تیره» دوچرخه‌سوار مهابادی نیز که به عنوان ورزشکار آزاد در ماده ۵۰۰ متر و در این دور مسابقات دوچرخه‌سواری شرکت کرده بود و با درخشش در این مسابقات از سوی مربیان به اردوی تیم دعوت شد.

وی اضافه کرد: این ورزشکار توانست در این دور از مسابقات، رکورد قابل قبول برای ورود به اردوی تیم ملی را کسب کند و به اردوی تیم و مسابقات انتخابی تیم ملی که در داخل سالن و به میزبانی رشت برگزار می‌شود، دعوت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.