هاشمی‌نیا گفت: آقای علی‌آبادی در زمان مدیریت شرکت مپنا اقدامات شایسته‌ای انجام داد که ما را در دنیا سرآمد کرد.

هادی هاشمی‌نیا در ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دولت چهاردهم، به عنوان نماینده موافق عباس علی آبادی، وزیر پیشنهادی نیرو اظهار کرد: در آینده با تنش آبی مواجه می‌شویم که این خطر جدی است و باید به این موضوع توجه شود و مدیریت بهینه آب از وظایف مهم وزارت نیرو به شمار می‌آید.

وی با اشاره به وضعیت فعلی منابع آبی کشور گفت: باید برنامه دقیقی برای مدیریت صحیح منابع آبی در مواجهه با تنش آبی داشته باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تامین آب کشاورزان افزود: باید برنامه‌ریزی دقیقی برای ذخیره سازی آب داشته باشیم تا این سرمایه برای کل کشور حفظ شود.

هاشمی‌نیا در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و علمی وزیر پیشنهادی نیرو تصریح کرد: آقای علی‌آبادی در زمان مدیریت شرکت مپنا اقدامات شایسته‌ای انجام داد که ما را در دنیا سرآمد کرد.

وی با تاکید بر لزوم اجرای برنامه‌های بهینه‌سازی مصرف آب به موضوع ناترازی برق اشاره کرد و گفت: آقای علی‌آبادی برای رفع مشکل ناترازی برق برنامه‌هایی دارد که از جمله آن تولید ۱۱ هزار مگاوات برق است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه وزیر پیشنهادی نیرو برای توجه ویژه به بخش خصوصی اظهار کرد که با اجرای برنامه‌هایی همچون نیروگاه‌های ترکیبی و کاهش تلفات شبکه‌های برق می‌توان در راستای رفع ناترازی حرکت کرد.

وی در پایان خطاب به نمایندگان اظهار کرد: اگر به دنبال اتحاد هستیم به گونه‌ای رای دهیم که اکثر وزرای پیشنهادی از مجلس شورای اسلامی رای بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار