مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش‌ها در نواحی جنوب و جنوب غرب کشور به ویژه در استان‌های بوشهر و سیستان و بلوچستان تا پایان هفته تشدید می‌شود.

صادق ضیائيان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه امشب شاهد کاهش دمای هوا در برخی از نقاط کشور خواهیم بود گفت: فردا چهارشنبه بارش در برخی نقاط هرمزگان، فارس، نیمه جنوبی و غرب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان، شدت بیشتری خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین گستره بارش امشب و فردا چهارشنبه در مناطقی از بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب یزد و جنوب اصفهان را در برمی گیرد.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی توضیح داد: از پنجشنبه تا شنبه مناطقی از کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، چهار محال و بختیاری، شرق خوزستان و جنوب اصفهان را نیز فرا خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: امشب  و فردا در دامنه ها و ارتفاعات واقع در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی بیان کرد: همچنین امشب  و فردا در برخی مناطق شرق، شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز غرب و جنوب غرب شاهد خیزش گردوخاک خواهیم بود.

او اظهار کرد: روز پنجشنبه و جمعه در نوار شرقی کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود. طی سه روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

خبرنگار  : محبوبه کباری 

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار