رئیس ستاد اربعین شهرداری کرمان، از آمادگی کامل آتش‌نشانان در ایام اربعین، خبر داد.

 رئیس ستاد اربعین شهرداری کرمان، از آمادگی کامل آتش‌نشانان در ایام اربعین، خبر داد و گفت: در این ایام آتش‌نشانان در مکان‌ها و نقاط مشخص جهت تامین ایمنی مستقر می‌شوند.

محمود ایرانمنش، گفت: در کنار آماده‌باش صددرصدی نیرو‌های آتش‌نشانی در ایام اربعین، تعداد تیم‌های آتش‌نشان و امداد و نجات مستقر در نقاط پیش‌بینی‌شده را افزایش دادیم تا در صورت بروز حادثه، در کمترین زمان، عملیات نجات و اطفای حریق انجام شود.

وی، با اشاره به ارائه آموزش‌های ایمنی و اطفای حریق به مسئولان موکب‌ها و اماکن مذهبی، خاطرنشان کرد: در موکب محل اسکان زائران پاکستانی واقع در کیلومتر ۵٠ جاده ماهان با ایجاد یک ایستگاه موقت آتش‌نشانی و استقرار دو دستگاه خودرو اطفای حریق و امداد و نجات و دو تیم عملیاتی، تدابیر لازم جهت تامین ایمنی زائران پاکستانی فراهم شده است. 

معاون خدمات‌شهری شهردار و رئیس ستاد اربعین شهرداری کرمان، با بیان اینکه امسال برنامه اعزام نیرو‌های عملیاتی به مرز‌های شرقی را نداریم، اظهار داشت: با توجه به اینکه سال گذشته شاهد حضور زائران شهر‌های شرقی و جنوبی کشور جهت عزیمت به پیاده‌روی اربعین از مسیر شهر و استان کرمان بودیم، مدیریت و تامین ایمنی این زائران را در دستور کار قرار دادیم و تدابیر لازم جهت حضور هم‌وطنان در مسیر پیاده‌روی اربعین، اندیشیده شد.

ایرانمنش، بیان کرد: با توجه به آمادگی آتش‌نشانان جهت تامین ایمنی مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین، مردم با امنیت و آرامش بیشتری می‌توانند در این مراسم حضور داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار