مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: چهار میلیون و ۲۸۲ هزار و ۸۰ تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان ایلام از اول ماه صفر تاکنون ثبت شده است.

سیدزاهدین چشمه خاور اظهار کرد: این میزان تردد در سطح جاده‌های استان در هم سنجی با مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت پرتردد‌ترین محور سرابله به ایلام بوده است، عنوان کرد: ۲۷۱ هزار و ۵۵۹ تردد وسایل نقلیه در این مسیر ارتباطی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: همچنین ۲۶۸ هزار و ۸۳۷ تردد در محور ارتباطی ایلام - صالح آباد (مهدی آباد) در این بازه زمانی ثبت شده است.

چشمه خاور بیان کرد: مردم می‌توانند برای اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل کرده و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند.

وی از راه اندازی مرکز پایش هوشمند سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایانه شهید آیت‌الله رئیسی مرز مهران خبر داد و گفت: این مرکز با هدف مدیریت هوشمند ناوگان حمل‌ونقل عمومی و تسهیل سفر زائران اربعین حسینی، رصد و پایش لحظه‌ای ناوگان راه اندازی شده است.

برچسب ها: اربعین ، تردد جاده ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.