با تعیین زمین مناسب کمپ ماده ۱۶ در کیلومتر ۸ جاده اراک احداث خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، گزارشات روند پیشرفت پروژه مرکز کمپ ماده ۱۶ استان ارائه و مشکلات و موانع موجود نیز ابلاغ شد.

حسین آبادی افزود: زمین مورد نظر در کیلومتر ۸ جاده اراک به سمت جاده خمین ابتدای روستای سوارآباد تعیین تکلیف شده و زیرسازی انجام شده و آزمایشات و اقدامات مطالعاتی نیز به انجام رسیده است.

او با اشاره به اینکه مقرر شده تامین اعتبار ساخت این مرکز از سوی مسئولین مربوطه و صنایع صورت گیرد، گفت: هزینه ساخت این مرکز برآورد شده و اگر به موقع تامین شود در کوتاهترین زمان ممکن شاهد بهره‌برداری خواهیم بود. درمان مددجویان یکی از دغدغه‌های اصلی بهزیستی است و بر این اساس، پیش تفاهم نامه‌ای با علوم‌پزشکی با اعمال تخفیفات از طرف مددکاری علوم پزشکی منعقد شده و اکنون در مرحله نهایی شدن قرار دارد؛ همچنین بیمه تکمیلی توانخواهان نیز در دست پیگیری است.

حسین آبادی با توجه به هزینه بالای دندانپزشکی هم افزود: با کمک مجمع خیرین سلامت، علوم پزشکی و گروه‌های جهادی بنا بر این است در محوطه داخل سازمان درمانگاه خیریه دندان‌پزشکی ایجاد و خدمات رایگان ارائه شود.

به گفته حسین آبادی طی تفاهم نامه‌ای با اداره آموزش و پرورش مقرر شد نسبت به ساماندهی کودکان کار استان مرکزی که ۱۹۰ نفر هستند، اقدامات لازم انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.