مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی لرستان از جریمۀ ۳۵۶میلیارد تومانی برای صنوف متخلف از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

جواد احمدپور  گفت: ۳۲ هزار و ۴۲۹ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی لرستان از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون انجام شده‌است.

 

او با بیان تشکیل پرونده برای ۳ هزار و ۱۰۰ واحد صنفی متخلف در لرستان، اضافه کرد: واحد‌های صنفی متخلف این استان ۳۵۶ میلیارد تومان جریمه شده‌اند.

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی لرستان با اعلام کشف و ضبط ۷۰ محمولۀ قاچاق مرغ و دام بیان کرد: ۱۲۰ کیسه آرد و ۵۰ تن جوی قاچاق نیز کشف شده‌است.

 

احمدپور با اعلام پلمب ۴۰ واحد متخلف در لرستان یادآور شد: سهمیۀ ۳۵ نانوایی متخلف به‌طور موقت قطع شد و سهمیۀ ۳۰ نانوایی متخلف نیز کاهش یافته‌است.

 

او با بیان فعالیت ۵۰ اکیپ گشت و نظارت از واحد‌های صنفی لرستان توضیح داد: تعداد بازرسی از صنوف این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته‌است.

 

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی لرستان تشریح کرد: تعداد تشکیل پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف ۱۵ درصد با رشد چهاربرابری ارزش ریالی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته‌است.

 

احمدپور یادآور شد: ۱۴ هزار مورد بازرسی از نانوایی‌های لرستان و ۱۸ هزار و ۵۰۰ مورد از سایر صنوف در این استان از ابتدای امسال تاکنون انجام شده‌است.

 

او اعلام کرد: یک‌هزار و ۵۰۰ پرونده برای نانوایی‌های متخلف و یک‌هزار و ۶۰۰ پرونده برای سایر واحد‌های صنفی متخلف لرستان تشکیل شده‌است.

برچسب ها: صنوف ، جریمه ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار