۵۱۴ فرصت شغلی از ابتدای سال تاکنون برای نیازمندان تحت پوشش کمیته‌ امداد امام‌ خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی ایجاد شده است.

نخعی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد امام‌ خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی با اشاره به این که ۵۱۴ فرصت شغلی از ابتدای سال تاکنون برای نیازمندان تحت پوشش کمیته‌ امداد استان ایجاد شده است، گفت: این تعداد اشتغال با پرداخت ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات محقق شده است.  

او افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال ۴ هزار و ۶۷۱ فرصت شغلی توسط این نهاد ایجاد خواهد شد که در صورت تحقق اعتبارات و همکاری بیشتر بانک‌ها این تعداد افزایش خواهد یافت.

نخعی بیان کرد: پارسال  ۴ هزار و ۷۳۸ فرصت شغلی با اعتبار هزینه شده ۵۲۰ میلیارد تومان ایجاد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد امام‌ خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی عنوان کرد: امسال مکلف به ایجاد ۴ هزار و ۶۷۱ فرصت شغلی هستیم که اگر اعتبارات به موقع محقق شود این تعداد افزایش خواهد یافت.

او ادامه داد: امسال هم مشابه پارسال سرانه تعیین شده ۱۵۰ میلیون تومان بوده که از طرف بانک مرکزی اعلام شده و بر همین مبنا اشتغال ایجاد خواهیم کرد.

نخعی با اشاره به این که از ابتدای سال ۲ هزار و ۷۰۰ نفر برای دریافت تسهیلات اشتغال ثبت نام کرده اند و تعداد زیادی از متقاضیان از پارسال باقی مانده اند تصریح کرد: با توجه به این که متقاضیان زیادی پشت نوبت داریم این توانایی وجود دارد که بر اساس توانایی پرداخت بانک‌ها افراد را به آنها معرفی کنیم و به طور معمول بیش از سهمیه تعیینی بانک‌ها افراد را معرفی می‌کنیم که اگر ریزش داشته باشند به اندازه‌ای که بانک‌ها اعتبار داشته باشند بتوانیم پرداخت کنیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد امام‌ خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی اظهار کرد: پارسال در حوزه مهارت‌آموزی ۳ هزار و ۶۷۲ نفر شرکت کردند که برنامه امسال هزار و۶۲۰ نفر است و به طور معمول با توجه به مدیریت هزینه‌ها در ادارات شهرستان‌ها و همراهی موسسات آموزشی و خیران این آمار افزایش می‌یابد.

او گفت: پارسال ۲۳۶ نفر از طریق کاریابی وارد بازار کار شدند که امسال هم پیگیر هستیم این آمار تحقق یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.