رئیس هیأت کاراته خراسان جنوبی گفت: امسال برای اولین بار لیگ استانی کاراته در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

بخشی رئیس هیأت کاراته خراسان جنوبی گفت: هم اکنون بیش از ۲ هزار و ۲۵۰ ورزشکار کاراته‌کای سازمان یافته در استان در حال فعالیت هستند و در مسابقات متعدد شرکت می‌کنند.

او افزود: پارسال خراسان جنوبی در زمینه تعداد ورزشکاران سازمان یافته رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

بخشی با بیان اینکه کاراته به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرجمیعت استان در تمامی شهرستان‌ها فعال است اظهار کرد: امسال استاژ‌های فنی و دوره‌های مربی‌گری متعددی در استان برگزار شده است.

رئیس هیأت کاراته خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار در تاریخ کاراته استان میزبان مسابقات کشوری بوده ایم تصریح کرد: ۱۲ مرداد هفدهمین دوره مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته تزوکا در بخش کومیته به میزبانی شهرستان قائنات برگزار شد.


بیشتر بخوانید


او از راه‌اندازی لیگ کاراته استان برای نخستین بار در استان خبر داد و گفت: این لیگ ۶ مرحله دارد که تاکنون ۲ مرحله آن برگزار شده و مراحل بعد نیز به مرور برگزار و نفرات برتر با جذب حامی مالی در لیگ کاراته کشور حضور فعال خواهند داشت.

بخشی عنوان کرد: امسال دوره‌های مربیگری، داوری در سبک‌های آزاد و کنترلی و برای نخستین بار یک دوره کامل دانش‌افزایی را برای همه کاراته کا‌ها برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیأت کاراته خراسان جنوبی گفت: پارسال بیش از ۵۳ اعزام به مسابقات کشوری داشتیم که به جرئت می‌گوییم هیچ هیأتی این میزان اعزام نداشته و این مهم جزو بزرگترین شاخص‌های هیأت کاراته استان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.