معاون بازرگانی اداره کل صمت جنوب کرمان از فعالان اقتصادی خواست، انبار‌های خود را در سامانه جامع انبار ثبت کنند.

اجلاس اتاق اصناف شهرستان جیرفت با حضور معاون بازرگانی و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، رئیس اداره تعزیرات حکومتی، رئیس اداره اماکن نیروی انتظامی، مسئول بسیج اصناف شهرستان جیرفت و روسای اتحادیه‌های صنفی و بازرسان اتاق اصناف شهرستان جیرفت در محل اتاق اصناف این شهرستان برگزار شد.

معاون بازرگانی و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این اجلاس که با هدف بررسی شرایط اتحادیه‌ها و اتاق اصناف و تاکید بر نظارت و کنترل بازار تشکیل شد، اظهار داشت: اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی باید با همدلی و به دور از هر گونه تفرقه و حاشیه، در نظارت و کنترل بازار به وظایف قانونی خود عمل کنند.

وی در این اجلاس با تاکید بر اینکه اتاق اصناف در آرامش است، گفت: آگاهی از شرح وظایف هر اتحادیه و عمل به آن وظایف، اولین کاری است که رئیس هر اتحادیه باید انجام دهد.

مشایخی با بیان اینکه اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف و اتحادیه‌ها باید در چهارچوب قانون نظام صنفی، به وظایف خود عمل کنند، تاکید کرد: با هر گونه کوتاهی در انجام وظایف اتحادیه‌ها و هیئت رئیسه اتاق اصناف، مطابق قانون برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه همه فعالان اقتصادی باید انبار‌های خود را در سامانه جامع انبار ثبت کنند، تصریح کرد: شهروندان هر گونه انبار مشکوک یا غیر قانونی را به اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان اطلاع دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار