رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فاریاب از اشتغال حدود ۴۰۰ نفر در سال ۱۴۰۱ با تلاش این دستگاه خبر داد.

ابراهیم قلندری با بیان اینکه اداره صمت شهرستان فاریاب در سال ۱۴۰۱ به ۲۰ شکایت دریافتی از شهروندان رسیدگی کرد، اظهار داشت: طی پارسال، تعداد ۵۵۰ بازرسی از واحد‌های صنفی در شهرستان انجام و تعداد ۷۵ پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

او با اشاره به اهمیت توجه به مقوله اشتغال افزود: طی پارسال با فراهم کردن شرایط از سوی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، تعداد ۳۸۰ نفر اشتغال در شهرستان فاریاب در حوزه صنعت، معدن و تجارت در سامانه رصد ثبت شده است.

رئیس اداره صمت شهرستان فاریاب با بیان اینکه طی روز‌های آینده انتخابات اولین دوره اتحادیه‌های صنفی شهرستان فاریاب برگزار خواهد شد تا این شهرستان نیز دارای اتاق اصناف شود، تصریح کرد: به این منظور، ۹۱ پرونده برای ایجاد اتحادیه‌های صنفی و برگزاری انتخابات تشکیل شده است.

قلندری بیان کرد: با وجود اینکه شهرستان فاریاب فاقد اتاق اصناف است در سال ۱۴۰۱ تعداد ۷۰۰ پروانه کسب الکترونیکی و ۱۰ پروانه کسب برای ایثارگران صادر شده است.

رئیس اداره صمت شهرستان فاریاب افزود: طی پارسال علاوه بر بازرسی‌های انجام شده از سوی بازرسان این اداره، تعداد ۲۰ بازرسی نیز در قالب گشت مشترک با سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط انجام شد که رضایت شهروندان را به همراه داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار