مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دشتیاری گفت: در مرز ریمدان برای زائران اربعین حسینی روزانه بیش از ۳۴۰ هزار لیتر آب تامین می شود.

حمید حقیقت منش مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دشتیاری  اظهار داشت: امور آب و فاضلاب دشتیاری در راه خدمات رسانی به زوار حسینی که از مرز ریمدان وارد کشور می شوند اقدامات متعددی انجام داد و برای تامین آب و آبرسانی به اردوگاه ها، موکب‌ها و پارکینگ‌های در نظر گرفته شده برای زائرین اقدامات لازم صورت گرفت.

وی بیان کرد: در همین راستا برای رفاه زوار ورودی به پایانه مرزی ریمدان روزانه بیش از ۳۴۰ هزار لیتر آب سالم به وسیله ۱۳ دستگاه تانکر آبرسان سیار تامین می شود و بالغ بر چهار هزار آب معدنی نیز با همکاری سازمان عتبات عالیات روزانه در اختیار زوار قرار می گیرد، همچنین برای حفظ سلامت و بهداشت زائرین نیز بیش از ۲۰۰ رشته انشعاب در حمام ها و سرویس های بهداشتی مواکب نصب شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دشتیاری افزود: برای حفظ سلامت زوار در این پایانه مرزی یک دستگاه آزمایشگاه سیار مستقر شده و علاوه بر آن مخازن آبی نیز روزانه در پنج نوبت کلرزنی می شوند.

پایانهٔ مرزی ریمدان در شهرستان دشتیاری استان سیستان و بلوچستان و ۱۲۰ کیلومتری با چابهار این روزها محل تردد زایران پاکستانی و دیگر کشورهای همجوار شرق کشور است.

این گذرگاه تا گوادر پاکستان حدود ۷۰ کیلومتر، جیوانی ۶۰ کیلومتر، پسنی ۲۰۰ کیلومتر و کراچی ۷۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار