نماینده موافق وزیر پیشنهادی صمت گفت: مشکل ما این است که دشمنان نخبگان ما را خوب شناختند و آنها تحریم می‌کنند، اما ما می‌گوییم ناتوان هستند.

ذوالنوری نماینده موافق وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت در صحن علنی مجلس گفت: بیش از دو ساعت با آقای اتابک صحبت دونفره داشتم و همه ابعاد را بررسی کردیم. عزیزی که از دانشگاه میشیگان مدرک گرفته یعنی نمی‌داند صنعت چیست؟! مشکل ما این است که دشمنان نخبگان ما را خوب شناختند و آنها تحریم می‌کنند، اما ما می‌گوییم ناتوان هستند.

او ادامه داد: در زمان پیروزی انقلاب که خیلی‌ها در فکر رفتن بود او در ۲۱ سالگی از آمریکا آمد و به جبهه رفت. وی پروژه اکباتان را تکمیل کرد و در بنیاد در ۱۶۵ شرکت و صنعت مهم و ۶۶ رشته نقش آفرینی داشت. بیش از ۲۰ پروژه مهم را به تولید انبوه رساند. 

نماینده موافق وزیر پیشنهادی صمت تصریح کرد: مشکل ما در صنعت یک جمله است؛ دولت جایی که باید باشد نیست، اما جایی که نباید باشد هست. بالا بودن هزینه تولید و مالیات‌های لایه به لایه و تصدی‌گری دولت و قاچاق ۲۰ میلیارد دلاری از مشکلات صنعت است و اتفاقا وزیر پیشنهادی معنای صنعت را خوب می‌داند.

ذوالنوری گفت: بحث خودرویک عقده شده و آقای اتابک عزمش جزم است بازار خودرو را با رقابتی کردن حل کند همچنین به دنبال استفاده از اکتشاف معدن به روش متافیزیک فضایی است، چون برخی معادن ۲۰ سال است که در اختار انحصارطلبان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار