مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: این ورزشگاه را برای تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم‌های لیگ برتری آماده می‌کنیم.

مهدی نصیبی مدیر مجموعه ورزشی آزادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  یکی از عزیزان خبرنگار تماس گرفت و پرسید می‌خواهید ورزشگاه را برای بازیکن مشهور فوتبال آماده کنید که من گفتم خیر ما این ورزشگاه را برای تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم‌های لیگ برتری آماده می‌کنیم نه کریس رونالدو! در ۲ شیفت ۱۲ ساعته مشغول کار هستیم تا بتوانیم این ورزشگاه را هرچه سریع‌تر آماده کنیم.

او درباره اینکه پیش بینی می‌کند چه زمانی ورزشگاه آماده بازی شود و چمن ورزشگاه هم مشکل دارد یا نه، گفت: چمن ورزشگاه مشکل خاصی ندارد، اما  در جریان بازسازی گاهی مشکلاتی پیش می‌آید مثلا دیروز لوله آب ترکید و این آب به بخش دیگری از ورزشگاه نفوذ کرد و مشکل ساز شد، اگر چنین مشکلاتی رخ ندهد خوش بینانه باید بگویم که ورزشگاه تا آخر مهر ماه آماده خواهد شد.

 نصیبی افزود: البته بازسازی فاز غربی به پایان می‌رسد و فاز شرقی هنوز شروع نشده است با این حال اگر همه چیز خوب پیش برود ممکن است ورزشگاه برای لیگ نخبگان آسیا هم آماده شود. اگر یک سال و نیم فوتبال درورزشگاه آزادی برگزار نشود به طول کامل بازسازی صورت می‌گیرد و فاز شرقی هم بازسازی می‌کنیم. ورزشگاه آزادی  تنها ورزشگاه بزرگ کشور است که مسابقات ملی و بزرگ و بین المللی در آن برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار