مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از نصب سامانه‌های نظرسنجی در خطوط اتوبوسرانی شهری خبر داد.

علی نیک،مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم اظهار کرد: سامانه نظرسنجی از شهروندان در اتوبوسرانی قم طراحی و تهیه شده است و به زودی در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به ساز و کار این سامانه افزود: پشت صندلی همه اتوبوس‌ها یک QR نصب می‌شود از مردم خواسته می‌شود تا نظرشان را در خصوص اتوبوس و راننده مطرح کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به ایجاد ارتباط میان نظرسنجی شهروندان و کارانه دریافت شده توسط راننده اتوبوس اضافه کرد: همچنین سامانه بازرسی اتوبوسرانی به این نظرسنجی متصل می‌شود تا مسائل شهروندان به صورت جدی و بروز پیگیری شود.

نیک با بیان اینکه برای هر مسافر روزی دو نظرسنجی می‌تواند انجام گیرد، تصریح کرد: در دو خط اتوبوسرانی به صورت پایلوت این کار انجام شده و استقبال مردم خیلی خوب بوده است و برای تشویق مردم به این کار از قرعه کشی در پایان ماه نیز صبحت شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۴۰۰ دوربین در اتوبوس‌ها نصب شده است تا عملکرد رانندگان و وضعیت اتوبوس به صورت مداوم مورد بررسی قرار گیرد، برای هر بازرس اتوبوسرانی نیز شش خط و ۳۰ راننده تعیین شده است که موظف به پیگیری این دوربین‌ها هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار