مدیرکل صمت جنوب کرمان با اشاره به گاز دار شدن شهرک های صنعتی جنوب کرمان گفت: با تامین گاز، کارخانه آهک طی یک سال آینده به بهره برداری می‌رسد. 

مسلم مروجی فرد از برگزاری جلسه با مدیرعامل شرکت گاز استان و رفع مشکل گاز رسانی به شهرک صنعتی جیرفت و کارخانه آهک خبر داد.

وی افزود: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب( مدظله العال به عنوان سال  جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان نیز با وجود معادن آهک در منطقه با پیگیری و رایزنی انجام شده با سرمایه گذاران، مجوز کارخانه آهک در جیرفت را صادر کرده است تا اهداف نامگذاری سال را با افزایش تولید از طریق مشارکت مردم و سرمایه گذاران جامه عمل بپوشاند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره روند صدور مجوز و واگذاری زمین برای اجرای این طرح، بیان کرد: پس از صدور مجوز از سوی اداره کل صمت جنوب کرمان، واگذاری زمین محل اجرای طرح از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان انجام شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح نیازمند احداث خط لوله گاز بود، بیان کرد: در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، مقرر شد با حمایت و همکاری شرکت گاز استان کرمان، طی ۲ هفته آینده خط لوله گاز تا محل کارخانه آهک احداث شود.

مروجی فرد بیان کرد: موضوع تامین گاز شهرک‌های صنعتی جنوب استان کرمان نیز از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود که شرکت گاز استان کرمان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان کرمان نیز برای این موضوع قول مساعد دادند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار