رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: صدور گذرنامه زیارتی از ابتدای محرم تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۵ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ زنگویی رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از صدور ۱۸ هزار و ۴۲۶ گذرنامه عادی از ابتدای سال تاکنون در استان خبر داد و گفت: همچنین از ابتدای محرم نیز تا ۲۵ مرداد ۷ هزار و ۶۸۲ گذرنامه عادی و ۱۷ هزار و ۸۷۹ گذرنامه زیارتی صادر شده است. 

او با اشاره به اینکه گذرنامه‌های زیارتی از ابتدای محرم تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۵ درصد افزایش داشته است افزود: افرادی که متقاضی گذرنامه جدید زیارتی اربعین هستند می‌توانند از طریق سامانه کاربردی پلیس من به نشانی police man.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند و نیاز به مراجعه حضوری نیست.

سرهنگ زنگویی اظهار کرد: متقاضیان گذرنامه‌های عادی علاوه بر سامانه پلیس من، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ درخواست گذرنامه داشته باشند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان عنوان کرد: اعتبار گذرنامه‌های زیارتی ۵ ساله بوده و صرفاً برای سفر به عتبات عالیات در طول سال معتبر است و هزینه صدور گذرنامه زیارتی ۶۵ هزار تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.