رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی آموزش‌وپرورش لرستان تأکید کرد: مدارس غیردولتی مجاز به افزایش شهریه برای پیش ثبت‌نام مدارس نیستند.

حسن‌رضا تیموری در سخنانی، اظهار داشت: مدارس غیردولتی باتوجه‌به امکانات ارائه شده توسط آنها و پایه تحصیلی مبلغ شهریه آنها مشخص می‌شود و بر همین اساس شهریه مدارس مختلف با یکدیگر متفاوت است و والدین می‌توانند با مراجعه به سایت mosharekatha.ir از میزان شهریه مدرسه موردنظر خود مطلع شوند.

وی با اشاره به اینکه مدارس غیردولتی مجاز به افزایش شهریه برای پیش ثبت‌نام مدارس نخواهند بود، افزود: مؤسسان لازم است حقوق، مزایا و بیمه معلمان شاغل در مدارس را بر اساس قانون اداره کار پرداخت کنند.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی آموزش‌وپرورش لرستان با بیان اینکه نیروهای آزادی که تأییدیه گزینش ندارند حق فعالیت ندارند، اضافه کرد: همه معلمان شاغل در مدارس غیردولتی موظف هستند تا تأییدیه گزینش خود را بگیرند.

تیموری، ملاک ظرفیت ثبت‌نام دانش‌آموزان را تأییدیه استحکام بنا اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس دانست و بیان داشت: مدارسی که نیاز به تأییدیه نوسازی دارند از هفته آینده با معرفی‌نامه اداره آموزش‌وپرورش شهرستان به تفکیک درخواست مدرسه یا آموزشگاه، تأسیس مدرسه یا جابه‌جایی مکان آموزشی تأییدیه مربوطه را اخذ کنند.

وی تصریح کرد: هزینه‌های سرویس، ناهار، پوشاک دانش‌آموز و سایر موارد با شهریه اعلام شده در سامانه ارتباطی نداشته و والدین می‌بایست برای اطلاع از آنها به مدرسه مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.