رییس دادگستری «خوشاب» خراسان رضوی گفت: دستگاه قضا در حوزه سلامت مردم با هیچ‌کسی مماشات ندارد و اگر موردی بهداشت عمومی را تهدید کند، با قاطعیت با خاطیان برخورد خواهد کرد.

 احسان جعفری‌عراقی روز شنبه در دیدار مسوولان بهداشت و درمان شهرستان خوشاب تاکید کرد: در مسیر تامین سلامت و بهداشت جامعه، رفتارهایی چون نشر اکاذیب در فضای مجازی، مداخله در امور پزشکی و دیگر موارد تخلف‌آمیز از این دست بدون مجازات نخواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه جامعه قدردان تلاش و خدمات مجموعه سلامت است، افزود: حفظ و ارتقای سلامت جامعه، کاری سنگین و پرزحمت است که البته نیازمند فرهنگ سازی است و حوزه قضایی در این خصوص همیشه پشتیبان شبکه بهداشت و درمان بوده و خواهد بود.

رییس دادگستری خوشاب خاطرنشان کرد: دستگاه قضا هر جا که تضییع حقی از مردم صورت گیرد، وظیفه خود می داند که با متخلف با قاطعیت برخورد کند و در این مسیر هیچ تفاوتی بین مسوولان و دیگر آحاد جامعه قائل نمی شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خوشاب نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه های این شبکه در حوزه های بهداشت محیط و حرفه ای، پزشک خانواده، سلامت خانواده ، طرح نفس و بهداشت مدارس تعامل دوجانبه بین حوزه های سلامت و قضا را منشا حل بسیاری از مشکلات برشمرد.

دکتر علی شاهی با قدردانی از حمایت همیشگی مجموعه دادگستری از حوزه سلامت، گفت: این حوزه نیازمند حمایت برای اجرای بهتر امور است و این حمایت ها می تواند در برنامه های حوزه سلامت موثر و راهگشا باشد.

وی افزود: بسیاری از امور مربوط به حوزه سلامت و گره های این حوزه با پشتوانه و همراهی دستگاه قضا گشودنی است و ما برای توفیق در فعالیت های بهداشتی و درمانی نیازمند این پشتیبانی و مساعدت هستیم.

برچسب ها: تخلف ، حوزه سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار