رئیس هیأت گلف خراسان جنوبی گفت: در بخش تیمی راند نهایی مسابقات آزاد کشوری مینی گلف انتخابی تیم ملی، تیم خراسان جنوبی در جایگاه سوم ایستاد.

محمودی زاوه رئیس هیأت گلف خراسان جنوبی گفت: مسابقات آزاد مینی گلف قهرمانی کشور از ۲۴ تا ۲۶ مرداد در مجموعه اختصاصی مینی گلف غدیر شهر قاین برگزار شد.

او افزود: در این دور از مسابقات که به میزبانی شهرستان قاین برگزار شد تیم بانوان قم با مجموع اسکور ۲۶۶ مقام نخست، تیم اردبیل با مجموع اسکور ۲۸۱ مقام دوم و تیم خراسان جنوبی (الف) با مجموع اسکور ۲۸۲ مقام سوم را در بخش تیمی کسب کردند.

محمودی زاوه بیان کرد: راند دوم و نهایی مسابقات آزاد کشوری مینی گلف با حضور ۳۴ بازیکن زن در قالب ۱۱ گروه از هشت استان کشور در شهر قاین برگزار شد.

رئیس هیأت گلف خراسان جنوبی عنوان کرد: در این مسابقات در بخش انفرادی سیما شاه‌محمدی از استان اردبیل با اسکور ۸۴ قهرمان شد و خانم‌ها الهام محمدی از استان قم با اسکور ۸۶ و مهسا یزدانی فرد از استان اصفهان با اسکور ۹۱ به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

او ادامه داد: همچنین مسابقات آزاد کشوری مینی گلف با حضور ۵۴ بازیکن مرد در قالب ۱۴ گروه از ۱۱ استان برگزار شد و با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

محمودی زاوه تصریح کرد: در این مسابقات و پس از ۲ روز رقابت در بخش انفرادی» علی نورانی از استان خراسان جنوبی (ب) با اسکور ۸۰ قهرمان شد.

رئیس هیأت گلف خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین آقایان امیر گاراژیان از استان خراسان شمالی با اسکور ۸۴ و محمد صدرا کابلی از استان اردبیل با اسکور ۸۶ به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

او گفت: در بخش تیمی نیز، تیم خراسان شمالی با مجموع اسکور ۲۵۸، تیم سیستان و بلوچستان با مجموع اسکور ۲۶۹ و تیم کرمان با مجموع اسکور ۲۷۰ به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.